پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4024
-
الف
+

فرهاد فخرالدینی در تالار وحدت رهبری می کند

ویژه برنامه «شب فخرالدینی» طی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

 ویژه برنامه «شب فخرالدینی» طی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی،  طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ارکستر «فرهنگ و هنر» روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه امسال کنسرت هایی را با عنوان «شب فخرالدینی» برگزار می کند. در این کنسرت ها استاد فرهاد فخرالدینی به عنوان رهبر ارکستر حضور خواهد داشت.

 برنامه ریزی برای دعوت از فرهاد فخرالدینی برای رهبری ارکستر «فرهنگ و هنر» یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت ها بود که خوشبختانه نظر به فعالیت های خوب و با کیفیت این مجموعه طی ماه های گذشته و همچنین پذیرش این نکته از سوی آقای فخرالدینی که ارکستر «فرهنگ و هنر» از مجموعه های با کیفیت موسیقی است،  رضایت وی را برای رهبری ارکستر «فرهنگ و هنر» در یکی از کنسرت‌ها فراهم شد.

گفتنی است تمامی قطعات در نظر گرفته شده برای این کنسرت ها از آثار فرهاد فخرالدینی است که تعداد زیادی از این قطعات نیز تاکنون اجرا نشده اند و با توجه به محتویات برنامه ای که برای کنسرت در نظر گرفته شده مخاطبان شاهد اجرای برنامه ای متفاوت از آثار فرهاد فخرالدینی در تالار وحدت خواهند بود.

فرهاد فخرالدینی طی روزهای گذشته نیز با مجموعه ای تحت عنوان «ارکستر سازهای ملی» به رهبری علی اکبر قربانی در کشور قزاقستان برنامه ای را اجرا کرده است.

غ.ن

 

.

 

نظر شما
ارسال نظر